1 جنگ جایگاه فروش کیف درکیف فروشی به سود خریداران است
دربازارآنلاین کیف فروشی هدف ایجاد بستری است برای رقابت میان فروشندگان کیف است که به قیمت گذاری خوب به نفع خریداران می شود. یکی از این راه کار ها برای فروش buy box است تا به همه ی خریداران کمک می کند که از میان کیف های عرضه شده در کیف فروشی بر اساس نیازشان بهترین انتخاب را از میان کیف ها در بازار کیف آنلاین کیف فروشی داشته باشند.
جلب رضایت از طریق buy boxبه نفع خریداران کیف فروشی
در بازارگاه اینترنتی کیف فروشی،مثل هر بازار دیگری فروشنده برای جلب کردن رضایت مصرف کننده و افزایش در آمد با هم رقابت سالم می کنند . اما تفاوت اصلی این بازار آنلاین کیف با سایر بازارها برسر جایگاه فروش است .مهمترین دلیلی که باعث می شود فروشنده این جایگاه را کسب میکند منصفانه و رقابتی بودن کالا است . میانگین 80 %تا 90%خرید ها از فروشندگان فعال کیف است که جایگاه فروش را در اختیار دارند . در قسمتی از این بازار که کیف فروشان برای رقابت بر سر جایگاه فروش کیف های خود دارند قیمت ها منصفانه و عادلانه می شوند . و در اخر مصرف کننده کیف می تواند کیف مورد نیاز خود را با قیمت مناسب انتخاب کرده و خرید مطمئن انجام می دهد .
در کیف فروشی تلاش شده است که بازار رقابتی سالمی میان فروشندگان کیف در سراسر ایران ایجاد شود تا در آخر مصرف کننده کیف سود بیشتری از خرید و تجربه ولذت خرید بهتری داشته باشد ،هرچه بازه زمانی ارسال کوتاه تر باشد فروشنده کیف امتیاز بیشتری کسب می کند زیرا باعث می شود سفارش زودتر به دست خریدار کیف برسد که این منجر به رضایت بیشتر خریدار کیف می شود.
قطعا!حوزه کیف و کوله پشتی یک صنعت پویا است که طیف وسیعی از محصولات را در بر می گیرد ، از لوازم جانبی مد گرفته تا تجهیزات کاربردی . در اینجا برخی از روندها و پیشرفت های کلی وجود دارد.
1. پایداری:در سال های اخیر ، تاکید فزاینده ای بر مواد پایدار و سازگار بامحیط زیست در تولید کیف شده است . بسیاری از شرکت ها از مواد بازیافتی ،پارچه های ارگانیک و کشف راه های نوآورانه برای کاهش ضایعات و ردپای کربن در فرایندهای تولید خود استفاده می کنند .
2. کیف های هوشمند : با پیشرفت تکنولوژی ، کیف های هوشمند محبوبیت پیدا کرده اند . این کیف ها اغلب به ویژگی هایی مانند پورت های شارژداخلی برای دستگاه های الکترونیکی ، ردیابی GPSو حتی روشنایی LEDیکپارچه برای دید بیشتر مجهز هستند .
3. طرح های مینیمالیستی :طرح های مینیمالیستی و شیک با تمرکز بر خطوط تمیز ،سادگی و کارایی، به طور فزاینده ای محبوب شده اند . کوله پشتی های مینیمالیستی ، کیف های حمل و نقل و کیف های پیام رسان در میان افرادی که به دنبال ظاهری ساده تر و همه کاره تر هستند مورد توجه قرار گرفته است .
4. سفارشی سازی و شخصی سازی : مصرف کنندگان به طور فزاینده ای علاقه مند به سفارشی سازی کیف های خود برای منعکس کننده سبک فردی خود هستند . در حال حاضر بسیاری ار برند ها گزینه هایی را برای مونوگرام های شخصی سازی شده ، ترکیب رنگ های منحصر به فرد و اجزای قابل تعویض برای ایجاد یک کیف منحصر به فرد ارائه می دهند .
5. ویژگی های ضد سرقت :ویژگی های امنیتی مانند جیب های مخفی ، مواد ضد برش و فناوری مسدود کننده RFIDدر طراحی کیف محبوبیت پیدا کرده اند و در هنگام سفر یا رفت و آمد ، آرامش خاطر را برای کاربران فراهم می کنند .
6. ویژگی های سازگار با فناوری : با افزایش اتکای ما به فناوری ،کیف ها برای جا دادن دستگاه های دیجیتال ما طراحی می شوند . ویژگی هایی مانند محفظه های لپ تاپ ،جا های مخصوص تبلت و سیستم های مدیریت کابل رایج تر شده اند .
7. بسته بندی پایدار : برند ها علاوه بر تولید کیسه های پایدار ، روی بسته بندی های سازگار با محیط زیست نیز تمرکز کرده اند . مواد قابل بازیافت و زیست تخریب پذیر استفاده می شود و تلاش می شود استفاده از پلاستیک و بسته بندی اضافی به حداقل برسد .